Skip to content

Android Auto nie łączy się z wybranymi smartfonami po aktualizacji – recenzja Geek

24 de sierpień de 2022
9958cda4 1024x576 1

Zdjęcie Androida Auto działającego w centrum informacyjno-rozrywkowym BMW.

Niektórzy użytkownicy Androida Auto są sfrustrowani po aktualizacji oprogramowania do wersji 7.8.6. Wątek z 15 sierpnia na stronie automatycznej pomocy Google zawiera ponad 100 zgłoszeń od użytkowników, że ich telefony nie łączą się już z usługą.

Użytkownicy zgłaszają, że po zaktualizowaniu do najnowszej wersji aplikacji ich telefony wyświetlają komunikat o błędzie „Połącz ponownie urządzenie z Android Auto lub sprawdź jego zgodność”, gdy próbują podłączyć smartfon do samochodu. Najczęstszymi modelami, których dotyczy ten problem, są telefony Samsung. Samsung Galaxy S9, S10, S20, S21 i S22 są wielokrotnie cytowane w wątku. Wspomniane są również inne marki telefonów, w tym Asus, Google Pixel, OnePlus i Xiaomi. Wydaje się, że problem dotyczy zarówno połączeń przewodowych, jak i bezprzewodowych.

Wątek pomocy został pierwotnie opublikowany 12 sierpnia. Członkowie Google Auto Team odpowiedzieli dwukrotnie. Raz 18 sierpnia, prosząc o szczegóły dotyczące komunikatów o błędach, modeli samochodów i telefonów, wersji systemu operacyjnego Android i nie tylko. Druga odpowiedź pojawiła się 20 sierpnia, potwierdzając problem i obiecując aktualizację, gdy dostępnych będzie więcej informacji.

Android Auto to jedna z najpopularniejszych aplikacji do rozrywki samochodowej na rynku. Umożliwia użytkownikom systemu operacyjnego Android na wyświetlaczu pojazdu korzystanie z aplikacji takich jak Mapy Google, Waze, Muzyka Google Play, Spotify i innych. Umożliwia także kierowcom odbieranie wiadomości tekstowych i połączeń telefonicznych przez system audio samochodu. Oprócz korzystania z komunikatorów, takich jak Facebook Messenger, Google Hangouts i Telegram, zestaw głośnomówiący.

Źródło: Urząd Android

Czy ten post był pomocny?