Skip to content

Baby Shark osiąga bezprecedensowy kamień milowy YouTube

14 de styczeń de 2022
pinkfong babyshark

Baby Shark osiągnął absurdalny kamień milowy zarówno dla samego filmu, jak i całego YouTube. To pierwszy film, który osiągnął 10 miliardów wyświetleń na należącej do Google platformie do udostępniania filmów.

Jeśli jakoś nigdy nie widziałeś teledysku Pinkfong Baby Shark, prawdopodobnie powinieneś uważać się za szczęściarza. To jedna z tych niesamowicie prostych piosenek, które utkwią ci w głowie już po jednym przesłuchaniu. To film przeznaczony dla dzieci, z którego prawdopodobnie pochodzi większość z 10 miliardów wyświetleń. Oczywiście niektórzy prawdopodobnie pochodzili od dorosłych, którzy chcieli zdenerwować swoich przyjaciół chwytliwą piosenką.

Drugim najczęściej oglądanym filmem na YouTube jest ukochany „Despacito” Luisa Fonsiego. Ma prawie osiem miliardów wyświetleń, czyli trochę mniej niż Baby Shark.

Piosenka memu wisi na trzecim miejscu z ponad sześcioma miliardami wyświetleń. LooLoo KidsJohny Johny Yes Papa jest niezwykle popularny i pokazuje, jak rozpowszechniony może się stać mem.

Dopełnieniem pięciu najlepszych filmów jest teledysk Eda Sheerana i wideo Wiz Khalifa, przypominające nam, że chociaż YouTube oferuje bogactwo interesujących i kreatywnych treści, muzyka pozostaje najpopularniejszą rzeczą do oglądania na platformie, głównie dlatego, że ludzie często słuchają piosenkę wiele razy.

Czy ten post był pomocny?