
Możesz użyć podziałów sekcji w programie Word, aby zastosować inny układ lub formatowanie dla części dokumentu, numerów stron lub stylu numeru strony, nagłówków lub stopek itp. Jeśli chcesz zaznaczyć całą zawartość w sekcji, nie ma skrótu do zrobienia ten.
Mamy jednak obejście, za pomocą którego można wybrać całą zawartość w jednej sekcji.
Umieść kursor na początku sekcji, którą chcesz wybrać i naciśnij „F8”, aby włączyć tryb rozszerzania. Naciśnij „F5”, aby otworzyć okno dialogowe „Znajdź i zamień” i kliknij kartę „Przejdź do”. Wybierz „Sekcja” na liście „Przejdź do czego”.
Aby wybrać całą zawartość w bieżącej sekcji, kliknij „Dalej”.
UWAGA: Nie wpisuj niczego w polu edycji „Wprowadź numer sekcji”.
Wybrana jest cała sekcja, ale okno dialogowe „Znajdź i zamień” pozostaje otwarte. Kliknij „Zamknij”, aby go zamknąć.
Ta procedura nie działa podczas wybierania ostatniej sekcji dokumentu lub wybierania całego dokumentu, gdy w dokumencie jest tylko jedna sekcja. Jeśli chcesz zaznaczyć cały dokument, po prostu naciśnij „Ctrl + A”.