
Planując pokaz slajdów z wyprzedzeniem, możesz użyć konspektu. Pomaga to określić zawartość każdego slajdu. W programie Microsoft PowerPoint możesz przeciągnąć ten zarys bezpośrednio do aplikacji i przekształcić go w prezentację.
Skomponuj swój zarys
Jeśli masz już zarys, jesteś o krok do przodu. Jeśli nie, możesz użyć aplikacji takiej jak Microsoft Word lub Notatnik do swojego konspektu.
Każda linia w konspekcie jest wyświetlana na osobnym slajdzie, nawet jeśli masz konspekt wielopoziomowy.
Jeśli używasz numeracji lub punktorów w aplikacji takiej jak Word, zwykle nie są one przenoszone na slajdy. Ale z oprogramowaniem takim jak Notatnik mogą. Tak więc, w zależności od aplikacji, której używasz do konspektu, należy o tym pamiętać.
Utwórz prezentację PowerPoint
Konspekt można dodać do istniejącej prezentacji, nowego pustego pokazu slajdów lub takiego z szablonem. Otwórz PowerPoint i wybierz pokaz slajdów lub utwórz nowy.
Na karcie Strona główna lub Wstaw wybierz menu rozwijane Nowy slajd. Wybierz „Slajdy z konspektu”.
Wyszukaj plik konspektu na swoim komputerze, wybierz go i kliknij „Wstaw”.
Po chwili zobaczysz, jak Twój kontur ładuje się do programu PowerPoint. Jak wspomniano, każda linia konspektu jest osobnym slajdem.
Stamtąd możesz dodawać tekst, dołączać obrazy, wstawiać animowane wykresy i używać filmów w normalny sposób.
Tworzenie pokazu slajdów programu PowerPoint z konspektu to dobry początek prezentacji.