
Roku i Walmart od lat utrzymywały bliskie relacje, a Roku sprzedaje niektóre produkty przez ograniczony czas tylko w sklepach Walmart. Obie firmy ponownie łączą siły, tym razem, aby zwiększyć prawdopodobieństwo zakupu rzeczy.
Roku zarabia większość swoich pieniędzy za pośrednictwem aplikacji na odtwarzaczach Roku, a reklamodawcy mogą już wybierać spośród kilku różnych formatów reklam. Firma testuje teraz „reklamy z możliwością zakupu”, które są wyposażone w przycisk umożliwiający zamówienie określonego produktu bezpośrednio na telewizorze. Po kliknięciu przycisku ekranowego (naciskając „OK” na pilocie) pojawi się lista Walmart z opcją dokończenia procesu realizacji transakcji. Nie musisz sięgać po telefon lub komputer.
Roku proponuje to jako alternatywę dla kodów QR i innej metody wysyłania potencjalnych klientów na stronę kasy. Jest to również ten sam kierunek, w którym zmierzają YouTube i Instagram, gdzie filmy z niektórymi produktami mają widoczny przycisk, który prowadzi do strony sklepu. Przynajmniej na razie reklamy będą ograniczone do produktów dostępnych w Walmart.
Gracze Roku mają już mnóstwo s, od przycisków na fizycznych pilotach po banery na ekranie głównym. To główny powód, dla którego urządzenia i telewizory Roku są tak tanie – Roku Express 4K+ jest regularnie sprzedawany za 30 USD, żeby wymienić tylko jeden przykład. Przyciski zakupu jednym kliknięciem na telewizorze to tylko kolejny krok w niekończącym się dążeniu do bardziej dochodowych s. Mam nadzieję, że nie doprowadzi to do weryfikacji picia puszki Mountain Dew.
Źródło: Roku