Jeśli chcesz lepiej komunikować się ze współpracownikami, oto krótka wskazówka dotycząca udostępniania swojego kalendarza w Outlooku. Działa to tylko w przypadku korzystania z konta e-mail programu Exchange Server, zwykle używanego w środowisku korporacyjnym.
Aby udostępnić swój kalendarz, otwórz swój kalendarz w Outlooku i w okienku nawigacji kliknij „Udostępnij mój kalendarz”.
W tym oknie kliknij zakładkę Uprawnienia. Tutaj decydujesz, kto w Twojej sieci będzie miał dostęp i jakie będą mieć prawa. Jeśli chcesz podzielić się z kimkolwiek, po prostu kliknij Domyślny i wybierz poziom uprawnień. Każdy poziom zezwala lub odmawia różnych praw edycji. Więcej informacji na temat poziomów uprawnień znajdziesz na Witryna Microsoft Office
Jeśli wolisz wybrać osoby w swojej sieci, którym chcesz udostępnić swój kalendarz, po prostu kliknij Dodać.. i wybierz osoby lub działy, którym chcesz udostępnić udostępnianie. Kliknij ok i teraz udostępniasz swój kalendarz programu Outlook.
Ta wskazówka jest przeznaczona dla środowiska biznesowego lub domowego, w którym zakłada się, że korzystasz z programu Exchange Server.