
Microsoft Word to wspaniałe narzędzie do pisania dokumentów, ale czy wiesz, że możesz teraz używać go również do publikowania na swoim blogu? Jest to niezwykle przydatne, jeśli masz tendencję do pisania bardzo długich, rozwlekłych postów lub po prostu nie potrafisz przeliterować czegoś wartościowego.
Aby rozpocząć blogowanie, kliknij przycisk Office w lewym górnym rogu, a następnie Nowy, a następnie wybierz Nowy wpis na blogu.
Teraz wstążka zmieni się, aby pokazać narzędzia do blogowania. Kliknij przycisk Zarządzaj kontami.
Zobaczysz, że mam już skonfigurowane konto na liście, ale powinieneś kliknąć Nowe.
Teraz zostaniesz zapytany, jaka jest Twoja platforma blogowa. W moim przypadku używam niestandardowej instalacji WordPressa, więc wybiorę to.
Teraz wprowadź odpowiednie informacje dla swojej witryny i wybierz, czy chcesz zapamiętać hasło. Powinieneś także spojrzeć na przycisk Opcje obrazu, ponieważ Word może automatycznie przesyłać obrazy na niektóre platformy blogowe, co jest znacznie łatwiejsze niż robienie opcji ftp.
Teraz możesz zacząć pisać… możesz dodawać kategorie do swoich postów, a Word automatycznie połączy się z Twoją platformą blogową i pobierze listę kategorii. W zależności od platformy blogowej możesz nawet tworzyć nowe kategorie bezpośrednio z programu Word.
Możesz otworzyć stary post za pomocą przycisku Otwórz istniejący, a nawet opublikować wersję roboczą w swojej witrynie.
Word 2007 naprawdę stał się niesamowitym edytorem blogów, wartym obejrzenia, jeśli i tak spędzasz dużo czasu w programie Word.