Skip to content

Właściciele Samsunga Galaxy S21 zgłaszają wycinki audio w Verizon Networks – Recenzja Geek

15 de lipiec de 2022
7d2045f2 1024x576 1

Samsung Galaxy S21 FE 5G w kolorze zielonym.

Jeśli połączenia na telefonie Samsung Galaxy S21 będą przerywane i przerywane, nie jesteś sam. Dziesiątki właścicieli Galaxy S21 zgłaszają odcięcia dźwięku w sieciach Verizon, a według wsparcia technicznego Verizon problem jest „powszechny”. Wydaje się, że niektórzy klienci AT&T i T-Mobile również doświadczają tego problemu, choć nie w takim stopniu, jak użytkownicy Verizon.

Problem, który dotyczy wszystkich trzech modeli Galaxy S21, wydaje się wynikać z ostatniej aktualizacji zabezpieczeń z czerwca 2022 r. (wersja G991USQU5CVF1 dla klientów Verizon). Przewoźnicy w Stanach Zjednoczonych zaczęli wprowadzać tę aktualizację 6 lub 7 lipca, a od tego czasu skargi klientów wzrosły tylko w ciągu tygodnia.

I niestety, dotknięci klienci prawdopodobnie będą musieli poczekać na kolejną aktualizację oprogramowania układowego. Typowe rozwiązania, takie jak wymiana karty SIM, nie naprawiają wycięć dźwięku w sieciach Verizon. (Połączenia za pośrednictwem usług innych firm, takich jak WhatsApp i Instagram, działają dobrze.)

Powinienem zauważyć, że Samsung usunął kilka skarg użytkowników na swoim forum. Ale to nie powstrzymało klientów przed składaniem nowych skarg, często z rosnącą frustracją. Problem ten dotyka imponującą liczbę osób i dziwi mnie, że ani Samsung, ani Verizon nie wydały oficjalnego oświadczenia.

Nawet jeśli nie jesteś klientem Verizon, sugeruję wstrzymanie się z aktualizacją zabezpieczeń z czerwca 2022 r. Ale łatwiej to powiedzieć niż zrobić — jeśli to czytasz, istnieje duża szansa, że ​​już zainstalowałeś nowe oprogramowanie.

Źródło: Samsung Forum, r/Galaxy S21 (1, 2)

Czy ten post był pomocny?