
Naszym mottem zawsze było „Pomoc komputerowa od twojego przyjaznego maniaka z poradami” i staramy się zapewnić pomoc w możliwie najbardziej przyjaznym trybie. Ponieważ chcielibyśmy skuteczniej Ci pomagać, postanowiliśmy napisać kilka wskazówek dotyczących najlepszego sposobu uzyskania pomocy.
Opublikuj swoje pytanie na forum
Jest to zdecydowanie najlepszy sposób, aby poprosić o pomoc, ponieważ mamy wielu bardzo pomocnych geeków, którzy monitorują forum. Istnieje nawet spora szansa, że Twoje pytanie zostało już zadane i prawdopodobnie udzielono na nie odpowiedzi.
Tych z Was, którzy nie potrzebują pomocy, zapraszamy również do udziału w forum i dzielenia się swoją wiedzą.
Dodaj ten link do zakładek i zapraszam do odwiedzania i zadawania pytań.
Nie zostawiaj w komentarzach pytań dotyczących pomocy komputera
Możesz zostawić pytanie w komentarzach, ale codziennie dostajemy około 20-40 komentarzy do 570 opublikowanych artykułów i nie ma mowy, abyśmy mogli odpowiedzieć na twoje pytanie dotyczące pomocy komputera, jeśli zostawisz je w skomentuj artykuł napisany kilka miesięcy temu.
Jeśli zadajesz pytanie bezpośrednio na temat artykułu, zwykle odpowiadamy na pytania opublikowane w ciągu pierwszych kilku dni po opublikowaniu, ale nie możemy konsekwentnie odpowiadać na pytania dotyczące naprawdę starych artykułów.
Zauważyliśmy również, że w komentarzach pojawia się wiele pytań bardzo nie na temat. Ponownie zostaw swoje pytanie na forum, jeśli chcesz uzyskać odpowiedź. Zaktualizuję formularz komentarzy, aby dokładniej odzwierciedlić te myśli.
Użyj wyszukiwania
Na każdej stronie mamy pole wyszukiwania, które przeszukuje opublikowane artykuły i prawdopodobnie napisaliśmy artykuł na większość tematów dotyczących Visty. Na forach dostępna jest również osobna opcja wyszukiwania (wkrótce ujednolicimy wyszukiwanie). Jeśli nie możesz znaleźć artykułu przez wyszukiwanie, powinieneś zamieścić swoje pytanie na forum.
Skontaktuj się z Geek
Każdego dnia otrzymuję wiele pytań e-mailem i zawsze staram się pomóc osobiście, jeśli to możliwe, ale w zależności od tego, jak bardzo jestem zajęty, odpowiedź może zająć mi dzień lub dwa. Fora są najlepszym wyborem.
Subskrybuj kanał
Możliwe, że już subskrybujesz, ale dla tych z was, którzy nie są, upewnij się, że subskrybujesz nasz kanał najnowszych artykułów (po prawej stronie), aby otrzymać codzienną dawkę dobroci How-To.
Mamy nadzieję, że Twój komputer działa bez zarzutu i nigdy nie będziemy musieli od Ciebie słyszeć, ale jeśli to zrobimy, obiecujemy, że będziemy przyjaźnie nastawieni i pomocni.