System bezpieczeństwa nie jest kompletny bez powiadomień, zwłaszcza gdy jesteś poza domem. Oto jak zarządzać nimi w systemie bezpieczeństwa domu Abode.
Aby zarządzać powiadomieniami, musisz odwiedzić Interfejs sieciowy firmy Abode, ponieważ aplikacja nie obsługuje wprowadzania tych zmian, mimo że istnieje dla niej menu. Po przejściu do interfejsu internetowego zaloguj się przy użyciu poświadczeń konta Abode.
Po zalogowaniu kliknij „Konto” na pasku bocznym po lewej stronie.
Następnie wybierz „Powiadomienia”.
Stamtąd jest sześć kategorii, które możesz przeszukiwać u góry. Zobaczysz również siódmą kategorię, jeśli masz zintegrowane produkty Nest.
Oto krótkie zestawienie każdej kategorii:
- Tryby systemowe: Powiadomienia, gdy system jest uzbrojony lub rozbrojony.
- Alarmy i alerty: Powiadomienia, gdy uruchomią się jakiekolwiek alarmy.
- Wejście: Powiadomienia o zmianach stanu systemu, takich jak brak połączenia z Internetem, uruchamianie kopii zapasowej baterii itp.
- Urządzenia: Powiadomienia o zmianie stanu urządzenia lub czujnika.
- Automatyzacje: Powiadomienia o wszelkich skonfigurowanych automatyzacjach, takich jak szybkie akcje.
- Połączone urządzenia: Podobny do „Urządzenia”, ale umożliwia zarządzanie powiadomieniami dla każdego urządzenia lub czujnika.
Aby zmienić ustawienia powiadomień dla określonej akcji, możesz zaznaczyć lub odznaczyć pola po prawej stronie. Możesz wybrać między otrzymywaniem powiadomień e-mail lub powiadomień push na urządzeniu mobilnym.
Możesz także wybrać „Niestandardowy”, który pozwala włączać i wyłączać powiadomienia w zależności od stanu uzbrojenia lub rozbrojenia systemu. Po wybraniu tej opcji kliknij „Dostosuj”, aby uzyskać dostęp do tych ustawień.
Stamtąd możesz wybrać, które powiadomienia chcesz otrzymywać na podstawie stanu systemu.
Możesz zauważyć, że niektóre pola wyboru są wyszarzone i nie można ich zmienić. Te przedmioty są uważane za ważne, a Abode nie pozwala na wyłączenie powiadomień dla tych konkretnych przedmiotów.