Skip to content

Twój Fitbit Charge 5 może się zepsuć po najnowszej aktualizacji – Recenzja Geek

11 de lipiec de 2023
2fc30b83 1024x576 1

Niestety, nie możesz zatrzymać automatycznej aktualizacji Charge 5.

Ilustracja monitora fitness Fitbit Charge 5.

Nieudane i błędne aktualizacje oprogramowania są obecnie zbyt powszechne. Ale najnowsza aktualizacja Fitbit Charge 5 przenosi sprawy na nowy poziom – kilku użytkowników skarży się, że ekran ich Charge 5 nie reaguje, podczas gdy inni zmagają się z wyczerpaniem baterii.

Problematyczna aktualizacja Fitbit Charge 5 (v194.61) rozpoczęła się pod koniec czerwca. Klienci natychmiast zgłaszali swoje problemy do pomocy technicznej Fitbit. Niestety reakcja Fitbit na ten problem nie jest zbyt uspokajająca. Jest to po prostu oferowanie kuponu dotkniętym użytkownikom, którzy nadal mają gwarancję.

Zwykle tego rodzaju problemy rozwiązuje nowa aktualizacja oprogramowania układowego. Jeśli mamy szczęście, wsparcie Fitbit jest trochę zbyt hojne w przypadku roszczeń gwarancyjnych. Rozwiązanie tego problemu nie jest całkowicie niemożliwe. Zwróciliśmy się do firmy o wyjaśnienia.

Jeśli ekran Twojego Charge 5 jest czarny i nie reaguje lub jeśli doświadczasz nadmiernego zużycia baterii, możesz mieć przerąbane. Sugeruję skontaktowanie się z Fitbit, aby sprawdzić, czy nadal masz gwarancję lub czy możesz zwrócić monitor fitness. Niestety, jedynym sposobem na uniknięcie tej aktualizacji jest wyłączenie Charge 5 lub odłączenie go od telefonu (zakładając, że Charge 5 nie zaktualizował się już).

Źródło: społeczność Fitbit za pośrednictwem Android Authority

Czy ten post był pomocny?