Snapchat ze swej natury bardzo utrudnia radzenie sobie z nadużyciami. W przeciwieństwie do postów na Facebooku lub tweetów, Snapy znikają w kilka sekund i nie są przechowywane na serwerach Snapchata. Jeśli ktoś publikuje coś, co narusza Snapchata Warunki usługi do ich historii, pozostanie przez 24 godziny, ale to wszystko. Jeśli Snap zniknął i jest to twoje słowo przeciwko komuś innemu, zespół recenzentów Snapchata niewiele może zrobić.
Mimo to, z zastrzeżeniem, że sprawy mogą być trudne, spójrzmy, jak zgłosić kogoś na Snapchacie.
W przeciwieństwie do większości innych sieci społecznościowych, w aplikacji Snapchat nie można zgłaszać postów ani użytkowników. Zamiast tego musisz użyć Witryna pomocy technicznej.
Wejdź na stronę i przejdź do Polityki i bezpieczeństwa > Zgłoś problem dotyczący bezpieczeństwa lub po prostu kliknij ten link.
Wybierz Zgłoś problem dotyczący bezpieczeństwa.
Wybierz powód, dla którego tworzysz zgłoszenie…
…i podaj jeszcze kilka szczegółów.
Gdy skończysz, Snapchat zaleci zablokowanie naruszającego użytkownika. To dobra sugestia, ale jeśli chcesz nadal zgłaszać, kliknij Tak w sekcji Nadal potrzebujesz pomocy?
Wypełnij formularz jak najdokładniej. Podaj swoje imię i nazwisko, dane kontaktowe, nazwę użytkownika Snapchata, nazwę użytkownika zgłaszanej osoby, swój wiek i opis tego, co się dzieje. Gdy skończysz, kliknij Wyślij.
Jeśli ktoś ciągle wysyła ci obraźliwe Snapy, najlepiej zrobić zrzuty ekranu. W ten sposób, wypełniając raport, możesz przynajmniej udowodnić, że coś się dzieje. Bez zrzutów ekranu to bardzo dużo powiedział-ona-powiedziała.