Jeden z naszych wspaniałych członków forum zapytał wczoraj, jak przeszukiwać ulubione w programie Internet Explorer, co dało mi do myślenia… jeśli używasz systemu Windows 7 lub Vista, jest to tak proste, jak utworzenie zapisanego folderu wyszukiwania.
Otwórz folder użytkownika i powinieneś zobaczyć w nim folder Ulubione. Kliknij dwukrotnie, aby otworzyć folder Ulubione.
Teraz wpisz poniższe w polu wyszukiwania, aby znaleźć wszystkie zakładki w ciągu ostatnich stu lat:
data:>1/1/1900
Kliknij przycisk Zapisz wyszukiwanie na pasku narzędzi, a następnie nadaj mu przyjazną nazwę, np. Wyszukaj ulubione. Zobaczysz, że domyślna lokalizacja zapisu to Folder użytkownika Wyszukiwania.
Teraz, gdy przejdziesz do tego folderu, zobaczysz folder wyszukiwania o nazwie Wyszukaj ulubione. Pamiętaj, że możesz utworzyć skrót do tego w dowolnym miejscu… na przykład na pasku szybkiego uruchamiania.
Po otwarciu folderu wyszukiwania możesz po prostu wpisać wyszukiwanie w polu wyszukiwania, aby znaleźć to, czego szukasz.
Możesz zmienić widok, aby wyświetlić szczegóły za pomocą menu Widoki.