
Aktualności
Dotyczy to ponad miliona pojazdów.
Jeśli masz problem z kamerą cofania Hondy, nie jesteś sam. Honda wycofuje 1,2 miliona pojazdów z powodu wadliwego złącza kabla koncentrycznego, które może uniemożliwić wyświetlanie kamery cofania na ekranie systemu informacyjno-rozrywkowego w najnowszych modelach Odyssey, Passport i Pilot.
Honda twierdzi, że otrzymała 274 000 roszczeń gwarancyjnych związanych z tym problemem. Przedłużyło to również gwarancję niektórych pojazdów, aby pomóc złagodzić problem – najwyraźniej Honda chce teraz zmiażdżyć problem poprzez odpowiednie wycofanie.
Oto modele, których dotyczy to wycofanie:
- Hondę Odyssey:(2018-2023)
- Paszport Hondy: (2019-2023)
- Pilot Hondy: (2019-2022)
Powiadomienia o wycofaniu będą wysyłane do klientów, których to dotyczy, począwszy od 24 lipca. Aby rozwiązać ten problem, dealerzy zainstalują nową wiązkę przewodów w wycofanych pojazdach. Proces ten jest oczywiście całkowicie bezpłatny.
Należy pamiętać, że wszystkie pojazdy wyprodukowane po 2018 roku są wyposażone w kamerę cofania. To ogromne wycofanie, które przez jakiś czas będzie zajmować dealerów Hondy. Jeśli to możliwe, spróbuj umówić się na spotkanie wcześnie rano, kiedy otrzymasz powiadomienie o wycofaniu.
Źródło: Honda, NHTSA, AP News