Skip to content

Jak powstrzymać T-Mobile przed sprzedażą danych przeglądania sieci reklamodawcom?

23 de lipiec de 2021
t mobile office building

T-Mobile zacznie udostępniać dane dotyczące przeglądania stron internetowych i aplikacji mobilnych reklamodawcom od 26 kwietnia 2021 r. T-Mobile automatycznie umożliwia to dla prawie wszystkich, ale możesz zrezygnować, aby uniemożliwić T-Mobile sprzedaż tych danych marketerom.

Dotyczy to również innych przewoźników należących do T-Mobile, w tym Sprint i Metro by T-Mobile.

Jakie dane T-Mobile będzie sprzedawać reklamodawcom?

Tak jak Dziennik Wall Street Raporty, aktualizacja polityki prywatności T-Mobile mówi, że firma zacznie udostępniać reklamodawcom dane dotyczące przeglądania stron internetowych i korzystania z aplikacji mobilnych. Śledząc korzystanie z aplikacji mobilnej i przeglądanie stron internetowych, T-Mobile może umieścić Cię w grupie znanej jako „segment odbiorców”. Oto jak wyjaśnia to T-Mobile:

„Kiedy sprzedajemy segmenty odbiorców, mynie róbsprzedawać informacje, które bezpośrednio identyfikują klientów, takie jak imię i nazwisko, adres lub adres e-mail. Segmenty odbiorców są raczej powiązane z mobilnymi identyfikatorami wyświetlania reklam, które są długimi zestawami cyfr i liter. Na przykład może to oznaczać, że „2drdn43np2cMapen084″ jest entuzjastą sportu”.

Na przykład, jeśli przeglądasz wiele witryn kulinarnych za pośrednictwem połączenia komórkowego T-Mobile, T-Mobile może umieścić Cię w segmencie odbiorców zainteresowanych gotowaniem. Te „mogą być używane przez T-Mobile lub sprzedawane stronom trzecim, aby reklamy były bardziej dopasowane do Ciebie”. Innymi słowy, w tym scenariuszu możesz zobaczyć wiele związanych z gotowaniem.

W zamian otrzymujesz lepiej ukierunkowane reklamy. Rzecznik prasowy T-Mobile powiedział The Washington Post, że wielu subskrybentów twierdzi, że woli bardziej trafne reklamy, dlatego T-Mobile domyślnie włącza tę funkcję dla prawie wszystkich. T-Mobile nie włącza go dla kont dzieci lub firm, ale na każdym innym koncie będzie to domyślnie włączone.

Jeśli nie chcesz, aby T-Mobile udostępniał Twoje dane, aby wyświetlać ukierunkowane reklamy, możesz powstrzymać T-Mobile od tego.


Tak jak Ars Technica zwraca uwagę, że The Wall Street Journal twierdzi, że T-Mobile jest bardziej agresywny niż AT&T i Verizon w sprzedaży tych danych – ale AT&T i Verizon nadal mają programy reklamowe, które również wykorzystują Twoje dane.

Jak powstrzymać T-Mobile przed sprzedażą danych?

Możesz zrezygnować ze strony internetowej T-Mobile lub w aplikacji T-Mobile. Aby to zrobić, przejdź doMój telefon komórkowy i zaloguj się za pomocą swojego konta T-Mobile lub możesz otworzyć aplikację T-Mobile i zalogować się.

Kliknij przycisk „Moje konto” w prawym górnym rogu strony i kliknij „Profil”.

Kliknij „Moje konto” i kliknij „Profil”.

Kliknij „Prywatność i powiadomienia” na stronie profilu.

Kliknij „Prywatność i powiadomienia”.

Kliknij link „Reklama i analityka”.

Kliknij „Reklama i analityka”.

Kliknij swoją nazwę na liście, aby zmienić ustawienia linii telefonicznej.

Jeśli masz wiele linii, będziesz musiał powtórzyć ten proces dla każdego.

Kliknij linię komórkową.

Wyłącz suwak po prawej stronie „Użyj moich danych, aby reklamy były dla mnie bardziej odpowiednie”. Uniemożliwi to T-Mobile udostępnianie Twoich danych reklamodawcom.

Wskazówka: Możesz także wyłączyć opcję „Używaj moich danych do analiz i raportowania”. Uniemożliwi to T-Mobile włączenie Twoich danych do raportów marketingowych.

Wyłącz opcję „Użyj moich danych, aby reklamy były dla mnie bardziej odpowiednie”.


Jeśli masz wiele linii w T-Mobile, kliknij przycisk „Wstecz” i wybierz inną linię. Musisz wyłączyć ustawienie udostępniania danych dla każdego z nich.

Jak powstrzymać Sprint lub Metro przed sprzedażą danych

Jeśli masz Sprint lub Metro by T-Mobile, możesz zmienić te same ustawienia na stronie swojego konta. Interfejs wygląda jednak trochę inaczej.

W przypadku Sprintu zaloguj się do Witryna konta Sprint. Przejdź do Moje konto> Preferencje> Zarządzaj preferencjami reklam i analiz. Kliknij wiersz, dla którego chcesz zmienić ustawienie, i wyłącz opcję „Użyj moich danych, aby reklamy były dla mnie bardziej trafne”.

W przypadku Metro by T-Mobile użyj aplikacji MyMetro lub uzyskaj dostęp strona Wybory danych reklamowych i analitycznych. Musisz uzyskać dostęp do tej strony na swoim urządzeniu Metro. Jeśli korzystasz z aplikacji, przejdź do Konto> Ustawienia sieci i lokalizacji i wyłącz opcję „Użyj moich danych, aby reklamy były dla mnie bardziej odpowiednie”.

Czy ten post był pomocny?