
Kwikset Kevo umożliwia zamykanie i odblokowywanie drzwi bez konieczności posiadania prawdziwych kluczy. Co jednak, jeśli chcesz, aby inni mieli dostęp do Twojego domu, zwłaszcza członkowie rodziny? Oto jak przekazać „eKlucze” innym domownikom, a także gościom.
Dzięki aplikacji Kevo możesz przyznać nieograniczony dostęp członkom rodziny mieszkającym pod tym samym dachem co Ty lub zapewnić tymczasowy 24-godzinny karnet gościowi, który może zostać na noc. Możesz także dać klucz komuś takiemu jak kontrahent i ustalić harmonogram, kiedy może, a kiedy nie może mieć dostępu do twojego domu.
Niestety tak; osoba, do której wyślesz eKey, będzie musiała pobierz aplikację Kevo i załóż konto. Na pewno są tam pewne tarcia, szczególnie dla tych, którzy nie chcą pobierać kolejnej aplikacji na swój telefon. Jednak wygoda samego zamka Kevo sprawia, że warto.
Aby rozpocząć, otwórz aplikację Kevo i wybierz blokadę, jeśli jeszcze nie jest.
Stamtąd dotknij małego przycisku ze strzałką w prawym górnym rogu ekranu.
Możesz wybrać z kontaktów znajdujących się w telefonie lub wpisać wiadomość e-mail dla osoby, do której chcesz wysłać eKey, dotykając zakładki „E-mail” u góry.
Wpisz ich e-mail i dotknij „Kontynuuj”.
Następnie wybierz „Zawsze”, „Zaplanowane” lub Gość. Oto krótkie podsumowanie znaczenia każdej z tych opcji:
- W każdej chwili: Daje to użytkownikowi nieograniczony dostęp 24/7.
- Zaplanowany: Pozwala to kontrolować, w które dni i godziny użytkownik może, a w których nie może otworzyć drzwi.
- Gość: Jest to podobne do „Zawsze”, ale trwa tylko 24 godziny.
Jeśli wybierzesz „Kiedykolwiek”, możesz również wybrać, czy chcesz ustawić tego użytkownika jako administratora, co da mu również możliwość tworzenia i zarządzania eKeys.
Następnie wpisz krótką wiadomość, jeśli chcesz, a następnie naciśnij „Wyślij eKey”.
Naciśnij „OK”, gdy pojawi się okienko z potwierdzeniem.
Jeśli przejdziesz do ekranu eKeys (zakładka klawiszy na dole), zobaczysz, że wysłany eKey jest obecnie w toku, dopóki użytkownik nie zaakceptuje eKey na swoim telefonie.
Gdy użytkownik pobierze aplikację Kevo i zarejestruje konto, zobaczy zaproszenie eKey w aplikacji.
Dotknięcie go pozwoli im zaakceptować lub odrzucić Twój eKey.
Gdy zaakceptują, otrzymasz powiadomienie (jeśli masz włączone powiadomienia). Pamiętaj, że muszą mieć włączony Bluetooth i przynajmniej połączenie transmisji danych (jeśli nie Wi-Fi), a także aplikację Kevo działającą w tle, aby działała funkcja „dotknij, aby otworzyć”. Aplikacja nie musi być otwarta, ale musi pozostać w przełączniku aplikacji, aby mogli otworzyć drzwi.