Pomoc zdalna pozwala Tobie — lub komuś, komu ufasz — uzyskać zdalny dostęp do Twojego komputera. Jest to przydatny sposób, aby umożliwić członkowi rodziny lub zaufanemu technikowi zdiagnozowanie problemu z komputerem bez konieczności jego obecności. Jeśli nie korzystasz z Pomocy zdalnej, możesz chcieć wyłączyć tę potencjalnie zagrożoną usługę.
Jak wyłączyć pomoc zdalną?
Otwórz Panel sterowania, klikając menu Start, wpisując „Panel sterowania”, a następnie klikając ikonę aplikacji.
Z listy ustawień kliknij „System i zabezpieczenia”.
Następnie kliknij „System”.
Na liście ustawień po lewej stronie kliknij „Ustawienia zdalne”, aby otworzyć okno ustawień Pomocy zdalnej.
Na koniec usuń zaznaczenie pola obok „Zezwalaj na połączenia Pomocy zdalnej z tym komputerem”, a następnie kliknij „OK”.
To wszystko, co można zrobić, aby wyłączyć Pomoc zdalną systemu Windows. Następnym razem, gdy będziesz potrzebować zdalnej pomocy od znajomego lub rodziny, pamiętaj o ponownym włączeniu tej usługi przed rozpoczęciem.